is er een meertje/locatie met water in de buurt van ruinen/ruinerwold?

ik ben op zoek naar een meertje rond deze plekken om lekker in te zwemmen en eventueel te kamperen. maar meertje hoeft geen camping te zijn, zonder is ook goed, ga ik ergens anders staan en s ochtends lekker daar zwemmen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.4K

Het beste antwoord

Blijdestijn tussen Ruinerwold en Meppel is erg leuk om te zwemmen. Kan als het vakantie wordt hier wel wat drukker zijn met scholieren, trouwens.
En anders heb je het Blauwe meer vlakbij Hoogersmilde, dat is wel verder weg maar ook heel erg leuk.
Maar dit is misschien nog het meest ideale; camping de Klaverkampen in Havelte (vlakbij Ruinerwold en ook prima te doen op de fiets). Deze camping heeft een meer(tje) waar je lekker kan zwemmen

groeten van een nabij-Havelter :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wel naaktstranden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staphorst het zwarte water,leuk meer met een strandje er bij.zomers is er een kiosk.
Volgens mij mag je daar ook je tent neer zetten voor één dag.echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook een meertje tussen Oosteinde en Koekange, Sultansmeer. Het zgn. gat van Blijdenstein wordt nogal eens bevolkt door homofielen. Als je dit niet erg vind is dit ook mooi. Zwem ze!