Ik ga op vakantie naar Ibiza (Figueretas) wat is een echte aam rader om te doen waar kan je leuk shoppen en goed uit gaan

Niet al te duur aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (3)

Figueretas is één van de gezellige toeristische buitenwijken van Ibiza-Stad en loopt ongemerkt over in de stad. Je vindt hier leuke restaurantjes met terrasjes waar u heerlijk kunt genieten van een drankje of typisch Spaanse hapjes. Ook voor winkeltjes kunt u hier goed terecht, van toeristenwinkeltjes tot leuke boetiekjes. Deze liggen verspreid door het centrum van Figueretas. Voor een heerlijk strandbezoek heeft u de keuze uit het Figueretas-strand of het Ibiza-Stad-strand; beide hebben een zandstrand en achter het strand loopt een gezellige boulevard met palmbomen.

Je kunt een tocht met glasbodemboot naar baaitjes en stranden en het eiland Formentera
Snorkelen is ook leuk om te doen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen, zonnen, veel foto's maken van mooie uitzichten, witte huisjes en smalle straatjes, winkeltjes genoeg en zeker in de hoofdstad (busdienst). Dat kost allemaal niet zoveel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hippiemarkt is heel leuk om te doen! Er zijn veel leuke dingen om te kopen, en niet zo duur. Verder is een rondvaart inderdaad heel leuk, wij hebben er een keer eentje gedaan waarbij we halverwege stopten en toen de zee in konden gaan. Ik weet de naam niet meer, misschien opzoeken met google?