Weet iemand wat je in 4 uur tijd in liverpool kan doen ?

Ik ga zaterdag naar Liverpool toe, en dan uit eindelijk opstappen in Mostyn. Maar aangezien ik rond 16:00 aankom en het schip waarmee ik mee moet pas om 21:00 voor de kant ligt heb ik dus nog alle tijd om wat te gaan doen, iemand die tips heeft ?
( ik ben niet zo'n cultuuriemand die naar musea gaat enzo..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Als je dan toch naar de haven moet, kun je daar rondkijken. Aan de kade staan een aantal mooie warenhuizen uit de Gouden Eeuw. Direct daarachter liggen winkelstraten. Maar in de haven kun je heel wat tijd doorbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winkelen, terrasje, foto's maken. Die vier uur zijn zó om!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stukje wandelen, sfeer opsnuiven, hapje eten... Je bent op reis: geniet ervan!
ok, niet zomaar een museum maar het beroemde Beatlesmuseum misschien toch wel?
Eigenlijk kun je niet in Liverpool zijn zonder daar naartoe te gaan ;-)
zie link voor meer info