Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik in de auto doen onderweg naar marocco?

ik ga komende zomervakantie naar marokko maar wat moet ik in de auto doen de reis duurt ongeveer 45 uur tot de boot(spanje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik zou zeggen: goed voor je kijken, evt naar de zijkanten of over je schouder, gas geven, sturen en als het moet remmen. Als de brandstof op is zul je moeten tanken.
;)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Hetzelfde als normaal ;), wees geen gevaar op de weg, zet evt een muziekje op maar laat je niet te veel afleiden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je passagier bent: aangenaam gezelschap zijn voor de chauffeur.
neem een boek mee, en genoeg muziek om te beluisteren
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ben je passagier, koop een dvd speler voor in de auto en neem wat goede films mee.
Of een Nintendo, en natuurlijk heel veel goede boeken.

Ben je bestuurder zorg dan voor regelmatige rust, en rijd geen dagen achter elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je heen valt gedurende zo'n reis veel te zien,en gedurende die 45 uur zul je ook wel een tukje willen doen.
Als je daarbij ook nog een gezellige conversatie met je medepassagiers onderhoudt, sta je bij de boot voor je het weet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha moolkeesje, weet je wel hoe lang 45 uur rijden is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel lang,ik weet het. Heb diversbusreizen naar Spanje gemaakt en me steeds weer verwonder,dat we er zo snel waren
Als je van lezen houdt kun je luisterboeken tijdens de reis beluisteren, ook als chauffeur. Steeds meer populaire boeken verschijnen ook als luisterboek op cd.
Luisterboeken zijn verkrijgbaar bij de boekhandel en te leen bij de openbare bibliotheek.

HdW
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt leuke spelletjes doen zoals,
•autobingo
•wie de meest rode auto's ziet
•ik zie, ik zie
•iemand heeft iets in zijn hoofd, en de ander moet raden wat.
•enzovoort
Verder zijn er ook leuke boekjes te koop waarin al zulk soort spelletjes staan. Die kun je ook lenen in de bieb.
je kunt ook:
•gaan lezen
•slapen( dan gaat de tijd snel voorbij )
•tekenen
• puzzels maken

Maar mij tip is:

Zorg dat je genoeg te doen hebt, genoeg eten en drinken mee hebt, goed slapen en zorgen dat het gezellig blijft in de auto.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt leuke films kijken, en luisterboeken luisteren.
lekker muziek luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaapjes tellen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding