Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goede verblijfplaats in Rome?

Ik zit eraan te denken om een weekje Rome te doen samen met een klasgenoot van 4 tot 11 juli ongeveer, weten jullie een goede verblijfplaats, bijvoorbeeld een jeugdherberg of bed and breakfast? Zo goedkoop mogelijk en geen internet kopiëren, maar eigen ervaringen o.i.d. Het mag trouwens wel een site zijn als je denkt dat dit een lage prijs is. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meisje/jongen? Leeftijd? Rome is geen veilige stad voor 2 minderjarige meisjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pardon? Wat een veronderstellingen zeg. Maar om je gerust te stellen ik ben 18 en een JONGEN.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

PLUS CAMPING je hebt er 2 in Rome.. 2 jaar geleden geweest, shuttlebus brengt je in 10 m naar t centrum van Rome of naar Vaticaanstad, er is een zwembad, supermarkt, challets, bungalows, staanplaatasen etc. Er komt jong publiek over de hele wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik heb er inmiddels geboekt :)

Andere antwoorden (6)

Je kunt in een hotelletje gaan zitten, kwartiertje lopen van de Spaanse trappen.. Zijn niet hele mooie kamers maar wel redelijk goedkoop denk ik. Wij hebben er met school gezeten. Het ene hotel heet ferrarese, de andere acropoli. Voor een paar dagen prima hotelletje! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotel Luciani is een fijn hotel, dicht bij statione Termini. Ben er vorig jaar met school geweest en het is me zeer goed bevallen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op http://www.italyrents.com/default.asp Ze hebben veel accomedaties (jeugdherberg weet ik niet, maar het is niet zo duur. Vier jaar geleden zat ik in appartement Garibaldi aan de Trastevere. Zie foto, leuk appartementje (studio) en erg leuke wijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrienden van mij zaten vorig jaar in het Roma Downtown Hostel, op enkele minuten van Termini treinstation.
Mooi centraal gelegen, gezellig hostel.
Bedlinnen bij de prijs inbegrepen, mogelijkheid tot huren van handdoeken.
Internet pc's aanwezig. WIFI ook.
Het hostel had ook een eigen reisbureautje voor als je excursies buiten Rome wilde ondernemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de middelbare school hebben we destijds in klas vijf een bezoek gebracht aan Rome. We verbleven toen in het klooster van San Andrea del Valle. Dit zit vlakbij Piazza Novona. Klooster beviel goed. Bijzondere sfeer en niet duur.

Mijn middelbare school bezoekt, nu bijna 20 jaar later, nog steeds elk jaar Rome en overnacht nog steeds in datzelfde klooster. Het is daar nu eenmaal goed.

Klooster is gelegen aan de Piazza del San Andrea del Valle.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Hotel San Angelo in de buurt van de San Angeloburcht is een aanrader. Je zit op loopafstand van het Vaticaan en tegen de San Angeloburcht die ook 's avonds te bezoeken is. Proper en goede verhouding prijs-kwaliteit !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding