Wij zoeken een appartement in een rustige en veilige buurt in Berlijn om te huren tijdens de vakantie. Tips anyone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Wij hebben via only-apartments.com geboekt.. Hier staat per appartement waar in de stad het is dmv. plattegrond.. Dan kun je gelijk zien of het een beetje veilige buurt is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx!
Mijn standaard advies.
Let op prijzen in USD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de tip!
Wij hebben ooit een appartement gehuurd via way to stay. Een prima organisatie. Het appartement lag perfect met uitzicht op Checkpoint Charlie. Foto's zien er mooier uit dan de werkelijkheid maar het is schoon en prima. Echt een aanrader. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!