Bestaan er Wat & Hoe gidsjes voor Fransen die Nederlands willen leren?

Ik heb sinds kort een Frans vriendje die graag nederlands wil leren. Bestaan er Wat & Hoe gidsjes (of zoiets) voor Fransen die in Nederland op vakantie gaan? En zo ja, waar vind ik die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Bij de franse vvv kun je boekjes kopen op vakantie in Nederland daarin vindt je de tips die ook in boekjes staan voor Nederlanders die naar Frankrijk op vakantie gaan.
Ik weet alleen de naam niet van de boekjes wel kun je bij ons boekjes kopen bij de VVV in het Frans misschien heeft je vriendje daar iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wat & hoe, weet ik niet, maar er is genoeg materiaal aanwezig in boekwinkel of bibliotheek om nederlands te leren. ook op internet zijn wat oefeningen te vinden. via startpagina kun je op nederlandsetaal komen, en daar oefeningen vinden
12 jaar geleden
er zijn genoeg boeken in bibliotheken en in winkels die je kan kopen/lenen. je kunt dan gemakkelijk de taal leren en weetjes opdoen, gewoon goed zoeken in winkels enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan hij op deze site oefenen?