Wat is de goedkoopste manier om van Arnhem naar Warschau te gaan?

Nachttrein, Vliegtuig? en aan wat voor een prijzen moet ik dan denken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Lopen. Maar dan ben je natuurlijk wel even onderweg. Goedkoper kun je het echter beslist niet maken - mits je een tentje meeneemt om ook goedkoop te kunnen overnachten onderweg. Buiten Nederland (en dat moet je de eerste of tweede dag al kunnen redden) mag je ook buiten officiele campings je tentje opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoopste is liften. Slijt je zelfs je schoenen niet.
Langs de weg gaan staan met je bestemming op een bordje of gewoon duim omhoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast het al eerder aangegeven lopen (of fietsen of liften) zou je eens kunnen kijken op de site van eurolines.

Ik heb even voor je gekeken, een retour in juni kost je 90 Euro per persoon (volwassene 26-59 jaar).

Je kunt in Arnhem opstappen en ze rijden naar Warschau.

http://www.eurolines.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wizzair, vlucht van eindhoven naar warsaw! rond de 60 euro, afhankelijk van wanneer je wilt reizen.

1. eerst moet je met de trein van arnhem naar eindhoven (~15 euro enkel).

2. vanaf daar neem je bus 401, die je naar het vliegveld brengt. kost 3 euro en het kaartje is heel de dag geldig, ook in andere bussen in brabant!

3. vanaf daar neem je dus het vliegtuig naar warsaw. 60 euro is alleen het kaartje. mocht je een check-in bagage mee willen nemen, dan kost dat 20 euro extra. betaal je met een credit card, 5 euro extra.

alle prijzen zijn zonder enige vorm van korting etc, dus in het slechtste geval ben je 15 + 3 + 85 euro = 103 euro alleen maar heen! maar je bent binnen 3 uur ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan met de trein of bus naar apeldoorn (4.37 enkeltje bus) en vandaar met de bus naar warschau
70 euro enkeltje en 110 retour.

Toegevoegd na 27 seconden:
sorry link vergeten :)