Mijn vriendin en ik gaan aanstaande dinsdag naar Apeldoorn. (zie omschrijving)

We gaan een bezoekje brengen aan paleis het Loo. Heeft nog iemand andere "culturele" tips of mooie bezienswaardigheden om er een mooie dag Apeldoorn van te maken?
Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

De Apenheul is erg leuk.

Toegevoegd na 52 seconden:
Oh en vergeet het natuurgebied Berg & Bos niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Daar woont je familie toch? ;)
Kunnen ze de groetjes doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik, ik zal er vast wel familie hebben wonen, maar het aapje op deze foto bevindt zich niet in Nederland
Je hebt er Het Codamuseum,
De koningin Julianatoren
en Het aardhuis

http://www.aardhuis.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het coda (museum) is een mooi gebouw en je kunt op internet kijken wat er nu te zien is.

Toegevoegd na 44 seconden:
oh Bessy, je bent me net voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Klimbos, is aan te raden. Ligt naast de apenheul, dus als je daar naar toe gaat...