Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet op Shanghai Pudong overstappen maar dan moet ik van terminal 1 naar terminal 2 weet iemand of er een brug is of je wordt vervoerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben even gaan googelen voor je en vond onderstaande informatie.
't Is in het engels, maar dat moet geen probleem zijn als je het aandurft een lange reis te ondernemen.

"Special roadway and buses are accessible for the convenience of shuttling between T1 and T2. Passenger can go through the three long corridors between them. These regular buses depart every 10 minute and take about 5 minutes from one building to the other. They can be found at Exit 1 of the domestic and Exit 8 of the international departure levels in T1 and Exit 23 of the international and Exit 27 of the domestic departure levels in T2. Operating hours range from 06:00 to 21:00. In addition, passengers can get into T2 via the connecting porch for Maglev trains. For those who drive by themselves or take taxis, they can get to T2 though A20 Expressway, A1 (Yingbin Dadao) and then Shanghai North-South Elevated Freeway."

http://www.travelchinaguide.com/cityguides/shanghai/pudong-airport.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding