Wie weet een goed hotel/hostel in Parijs (voor een redelijke prijs)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (6)

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met hotel Abrial in Parijs (in februari nog geweest).
Het ligt dicht bij het centrum van Parijs, is dichtbij een metrostation, de prijs is relatief goedkoop.
De kamers zijn 'basis': geen grote luxe en hier en daar wat onderhoud nodig, maar een acceptabel bed, genoeg ruimte rond het bed, de badkamer met bad (sproeier kan alleen laag opgehangen worden) is schoon en handdoeken worden elke dag verschoond.
Er is ook een erg goed ontbijt (stokbrood, croissants, zoete broodjes, yoghurt met flakes of fruit, etc) en je kunt eten zo veel als je wilt.
Bovendien is het personeel uiterst vriendelijk en is bereid te helpen als je iets vraagt. Ze spreken ook Engels overigens.
Wij hebben geboekt via weekendjeweg.nl, daar was toen een aanbieding: 3 nachten voor de prijs van 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotel Prima lepic in reu de lepic in de nabijheid van Montmartre.
Lekker ontbijt en gezellige kamers met bad en douche.
Redelijke prijs hoor en rustig want dat is ook belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken verschillende goedkope, maar zeker schone hotels in Parijs (moet ook wel als je er een keer of 4 per jaar komt...).
Hier 2 die een eigen site hebben;

Hotel Moderne du Temple
Hotel Tolbiac

Allebei vlak bij een metro en binnen de peripherique, alles is snel bereikbaar met de metro.

Kijk op http://parijs.startpagina.nl/ voor de adressen, middelste kolom, onder het kopje hotels.

Veel plezier!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen hotel of hostel. maar een kamer of appartement bij of via particulieren. Is zeer betaalbaar via AirBnb te boeken. Beleef Parijs tussen de Parijzenaren. Let er op prijzen zijn in US Dollars
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op mijn favosite: www.fflekkerweg.nl apart hoofdstuk met hotels. Er zit vast een goede aanbieder bij. Veel plezier alvast!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat in de kunstenaarsbuurt de goedkoopste hostels/hotelletjes te vinden zijn.

Dofa