Heeft iemand goede tips voor een mooie verre vakantie voor een jong stel (25). Afstand maakt niet uit. Strand / Cultuur / Sport heeft voorkeur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Als het niet uitmaakt voor jullie,zou ik Thailand aanbevelen,en wel Chiang mai ook wel de roos van het Noorden genoemd,er is echt van alles,natuur/cultuur/bergen/stad,behalve een strand,maar daarvoor is er een heel mooi zwembad.
Wij zijn zelf woonachtig in Mae Rim,20km van Chiang Mai en weten overal de weg,kijk daarom maar eens op onze site.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een rondreis door Egypte, geweldig!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen op La Gomera, heel bijzonder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt niet naar feiten, maar naar smaak. Mijn smaak is misschien de jouwe niet, maar Californië roadtrip langs de kust en dan binnendoor via las Vegas en death valley was echt een gigantisch leuke ervaring... Veel soorten landschappen en klimaten in een relatief klein gebied!! Ook cultuur, strand en uitgaanssyeden zijn dan onderdeel van je trip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
noki
13 jaar geleden
Jaa helemaal eens (met deze smaak ;))
Vergeet Yosemite niet mee te pakken.
Thailand is echt top! Lekker er heen gaan zonder iets te boeken en alles ter plekke regelen! Alleen het vliegticket is prijzig verder is daar alles erg goedkoop. De mensen zijn vriendelijk en het land prachtig! Mijn beste vakantie tot nu toe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
noki
13 jaar geleden
Jaa helemaal eens! De mensen zijn ontzettend vriendelijk en je springt in een zwembad vol cultuur...
Zuid-Afrika :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cuba, Zuid India, Indonesie :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rondreis China! Incl binnenlandse vluchten zodat je veel van het land ziet. Ik zou niet alleen de "bekende"plaatsen bezoeken, maar de kleinere steden zijn ook echt de moeite waard! En als afsluiter een paar dagen strand op het eiland Hainan ligt pal onder China!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal relaxed en toch 'on the way' moet toch Nieuw-Zeeland zijn.. Wat een schitterend land met zoveel facetten van de natuur binnen een paar weken mee te maken! Een eindje vliegen okee, maar dan kom je ook terug...

Sport is voornamelijk op tv (paardenwedden) Of je moet zelf gaan sporten door met dolfijnen te zwemmen (fantastisch!!)

Strand is er ook maar niet echt zoals de stranden aan de cote d'azur (hebben daar wel 'natuurlijke' stranden gezien zonder toeristische poespas )
13 jaar geleden
Er zijn vele mogelijkheden. Thailand, Maleisie en Bali zijn ook ideale bestemmingen. Bestemmingen die alles te bieden hebben en het leven is er heel goedkoop. Voor meer informatie en/of boekingen: www.travelcounsellors.nl/annemarie.dejong

Vriendelijke groeten,
Annemarie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou naar Brazilie gaan...

Genoeg strand zou ik denken, en cultuur en sport..

Het is wel handig als je wat Portugees praat, of anders Frans of Spaans.

Als je op een plek wil blijven, dan kan dat, maar je kan ook rondreizen. Er is genoeg te zien en doen.
Ga naar Rio, lig op het strand, en vlieg met iemand aan een delta-glider van een berg af!