Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je zelf textielstickers maken?

Ik wil graag textielstickers van de vlaggen van landen waar ik geweest ben op mijn tas plakken. Deze stickers zijn echter nergens te vinden, dus ik vraag me af of je deze ook zelf kunt maken en hoe? Het is belangrijk dat ze ook echt goed blijven zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vind je bij de link wat je zoekt? Je moet ze opstrijken, maar als je dat goed doet, blijven ze prima zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke site: +
Plakken is vaak lastig, naaien is vaak beter! Bij souvenirwinkels vind je vaak vlaggen of ik denk bij Jan de kleine grote vakman op de Albert Cuyp markt in Amsterdam. Die heeft alles! Anders een vlag printen op transfer papier en die op je tas strijken!! Dan heb je een simpel alternatief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen woont in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Transferpapier kun je overal wel kopen, bij de HEMA bijvoorbeeld. Maar de kleuren zijn wel een beetje vaag. Dat is trouwens ook wel erg afhankelijk van de kleur van de stof. Je hebt ook transferpapier voor donkere stof, daar moet je dan dus wel op letten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding