Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de beste en mooiste plekken om te zwemmen met wilde dolfijnen en waar maak je de meeste kans hierop?

Van 22 mei tot 12 juni wil ik namelijk op reis naar een locatie waar ik deze droom werkelijkheid kan laten worden. Het lijkt mij écht fantastisch om met wilde dolfijnen te zwemmen. Graag alleen advies over plekken waar ik met wilde dolfijnen kan zwemmen aangezien ik uit idealistisch oogpunt niet wil zwemmen met dolfijnen in gevangenschap.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar goed dat ik de vraag nog een keer las. Las eerst witte dolfijnen. Leek me al niet zo fijn om daar mee te gaan zwemmen :P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Check naast Dolphin House nog Cetacean watching op de Azoren http://www.cetaceanwatching.com/
en ook Kona op Hawaii http://sunlightonwater.com/dolphin-swim

Bij Daretoo hebben we deze bestemmingen opgenomen in een artikel over dit onderwerp, juist omdat we met jou vinden dat je beter met wilde dolfijnen kunt zwemmen (mits op een verantwoorde manier natuurlijk).

Heel veel plezier straks!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik ga deze zomer naar florida en op de keys (eilandjes onder florida) kan je heel goed met dolfijnen zwemmen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je deze vraag letterlijk intikt bij google,zie je allerlei ervaringen staan.
hopelijk vind je daar een tip bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook in Egypte heb je die mogelijkheid. Als je in Hurghada of Marsa Alam verblijft (of in die buurten), kun je een trip maken naar het zg. Dolphinhouse. Hier kun je echt midden op zee, zwemmen met wilde dolfijnen. Een echt mooie ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Egypte hebben wij met wilde dolfijnen gezwommen ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met duikschool Blue Paradise in Hurghada echt een super duikschool en ze spreken ook nog nederlands wij waren er in in van 19 mei tot 10 juni hebben ze meerdere malen gezien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heel veel plezier één keer in je leven moet je dit meemaken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding