Hoe kan ik goedkoop naar Orlando vliegen?

Ik wil rond 28 juni 2011 graag naar Orlando vliegen om de laatste Space Shuttle lancering te zien, maar het goedkoopste ticket wat ik kan vinden is van Schiphol voor ongeveer 1100 euro en dat keer 2 want ik ga met mijn vader. Ik zelf ben 14 jaar. Kan dit misschien goedkoper door tussenstoppen of andere luchthavens? Of misschien via Miami?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
bamibal
13 jaar geleden
Je neemt wel een groot risico, wat Shuttle-lanceringen worden vaak kort van tevoren afgeblazen en uitgesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik

Antwoorden (4)

Overval een vliegtuigmaatschapij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via cheap tickets voor je gezocht.
Het goedkoopste dat ik kon vinden was een vertrek op 22 juni terug op 5 juli met US Airways voor 591 p.p.

http://www.cheaptickets.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt, maar ik moet ook gewoon naar school dus ik kan niet meer dan 3 dagen weg blijven eigenlijk. En het verblijf wordt dan ook erg duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ik gokte gewoon op 2 weken, je moet dan zelf maar even naar die site gaan en wat googelen met data, maar ik verwijs je dan nog wel even naar de opmerking van bamibal, dat de kans dat je daadwerkelijk de lancering gaat meemaken dan erg klein is. Bij mijn weten gaat het vaker niet dan wel door op de geplande datum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke
toch bedankt voor de info!
Ik ben in april vorig jaar naar Orlando gevlogen voor een conferentie. Heb daar toen (half toevallig) ook een Space Shuttle lancering gezien.

Er zijn een aantal manieren om naar Orlando te vliegen. Ik vloog zelf met Delta via Memphis. Op de terugweg vloog ik via Detroit. Je kan ook op Miami vliegen en dan een auto huren. Dan is het nog een uurtje of 4/5 rijden. Toch denk ik dat je meestal wel rond de 1000 euro kwijt zal zijn, hoe je ook vliegt.

Martinair vloog tot voor kort ook direct op Orlando, maar daar zijn ze per 15 januari helaas mee gestopt.

Bedenk je tot slot ook dat een Space Shuttle lancering regelmatig wordt uitgesteld door slecht weer of een technisch mankement. Zorg er dus sowieso voor dat je minstens een week in de buurt bent. En dan nog is er een reële kans dat je de lancering zal missen. Denk er dus goed over na of het het risico waard is!

(Het is wel fantastisch om te zien trouwens...)

Toegevoegd na 5 dagen:
Waarschijnlijk zal je met ArkeFly het goedkoopst uit zijn:

http://www.arkefly.nl/prices.aspx?fromLocation=AMS&toLocation=SFB&departureDate=20110627&returnDate=20110701&adults=1&children=0&babies=0&q=AMS-SFB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zal niet goedkoop worden (hoogseizoen) Kijk voor de zekerheid ook op vluchten vanuit Belgie (Brussel) en Duitsland (Dusseldorf) naar Florida (Jetairfly, Condor, Air Berlin. Gebruik ticket zoekmachines als momondo, mobissimo en swoodoo.

Succes