Wat is een goede plek op Texel voor 6 a 7 jong volwassenen

Ik zoek een leuke plek waar wij met 6 à 7 heren (tussen 25 en 27) voor een lang weekend kunnen verblijven op texel. Camperen doen we niet aan (verwend), dus het liefst een huisje op loopafstand van de leuke plekken van Texel, Prijsklasse 300 tot 400 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is voor jullie De Koog de leukste en gezelligste plaats om heen te gaan. Huisjes voor "lange weekends" zijn er niet: je huurt een weekend, week of midweek. De meeste verhuurders verhuren natuurlijk het liefste per week, en je zult al snel tot de ontdekking komen dat het niet meevalt om een huisje voor een weekend te huren.

Twee websites (je moet zelf maar even kijken):

http://www.waddengids.nl/waddengids/waddengids.php

http://www.texel.net/nl/search/to=&arrival=1301522400-1302040800&grouptype=1_1&adults=7&babies=0&duration=weekend&durationOther=0&rooms=1&orgId=0

Ik hoop dat je iets vindt, maar alles zit altijd erg vroeg vol en alleen een weekend maakt het er niet eenvoudiger op...
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben er vorige week nog geweest en vond Den Burg de leukste plaats! Ben ook jong!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Koog heeft de naam. Maar den Burg is minstens zo leuk.

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/noordzee-wadden?utm_medium=google&utm_source=LGP_NL_Nederland&utm_term=Huisje%20%20den%20%20burg&utm_campaign=search_adwords&utm_content=13589-CEFCE7A6-8988-4652-9BC5-819DE4CBB52BS6876693042