We zoeken een Deense camping met zwembad/strand/meertje

We gaan deze zomer op doorreis, dus locatie maakt verder niet uit. Hoeft niet kindvriendelijk, maar wel schoon en een redelijke prijs. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een aantal jaar geleden ben ik naar camping Hjarbæk geweest. Een leuke camping aan een fjord (waar je in kan zwemmen), maar ook met zwembad. Er is voor kinderen weinig te doen, maar je zei dat dat niet uitmaakt. Als je een stukje de heuvel oploopt heb je een prachtig uitzicht over het fjord!

Oja, de camping ligt in het noorden van Jutland (Jylland), iets ten noorden van de stad Viborg, aan het Hjarbæk-fjord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste even kijken op de site van zoover, hier kun je campings selecteren op verschillende criteria als regio, kindvriendelijkheid, aantal sterren etc.
Tevens lees je de beoordelingen van landgenoten die je voor gegaan zijn.

http://www.zoover.nl/campings/denemarken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan waarheen je op doorreis bent. Als je richting Zweden gaat, en dus bij Putgarden overvaart, is Maribo een goede optie, net een stukje verder dan Rödby (eigenlijk o met een streepje, maar daar kan ik de asci-code even neit van vinden). Daar is een camping aan het water.
Als je richting Noorwegen gaat, en overvaart van Hirtshals naar Kristiansand, moet je ergens op Jutland een camping hebben. Ik weet dat wij wel eens in Rebild hebben gestaan, maar ik weet zo niet of je daar ook kon zwemmen. Je zit dan al wel vrij noordelijk.
Wat natuurlijk ook een leuke optie is: een dagje extra voor de tussenstop uittrekken en bij Legoland in de buurt gaan staan. (Billund(