Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is dit?

Ik bekeek laatst de clip van Inna - Amazing en ik vroeg me af waar dit is opgenomen. Dat strand zeg maar. hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=iWJxjAo0cj4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De videoclip is opgenomen in Portugal

Toegevoegd na 2 minuten:
Amazing is een electropopnummer van de Roemeense Inna, van haar muziek album genaamd Hot. In eerste instantie was het alleen in Oost-Europa uitgebracht en beleefde zijn radio debuut op 6 augustus 2009. De videoclip is opgenomen in Portugal. Het was Inna's eerste nummer 1 hit in Roemenië. Het is de vierde single in Nederland. Op 9 Juni 2010 werd het nummer getest in het programma onderdeel Maak 't of kraak 't bij Radio 538. Amazing werd toen dik gemaakt met maarliefst 84%. In week 23 was het nummer Superclip bij TMF. Op vrijdag 11 Juni 2010 is haar nieuwe single Dancesmash geworden bij 538. Het lied is ook gebruikt in een reclamespot op de radio voor het automerk Renault
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens wikepedia in Portugal

Toegevoegd na 47 minuten:
aanvulling :
Strand Sintra ( Portugal)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding