Hoe kan ik het beste en goedkoopste naar londen gaan? *weekendje*

Ik wil graag een weekendje weg naar londen! Alleen zit ik met het kostenplaatje, ik wil uiteraard veel besparen voor het vele shoppen dat ik daar wil gaan doen =)! Dus iemand een suggestie qua boeken van hotel, reis etc? heb al meerdere sites bezocht, maar kom er maar niet uit !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (11)

Als vliegmaatschappij zou ik dan ryanair nemen, die is het goedkoopst tenzij je allemaal dingen mee terrug wil nemen, vaak zijn ze dan net zo duur als bijv. Klm.Succes en veel plezier daar alvast ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou kijken op www.expedia.nl of www.ebookers.nl daar kun je zelf je reis samenstellen (vlucht en hotel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan misschien met de auto gaan en slapen in een hostel/jeugdherberg.

Toegevoegd na 9 minuten:
met de auto is bij nader inzien niet goedkoper dan met ryanair vanaf dusseldorf/weeze naar londen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat denk je dat parkeren kost in Londen!
Kijk eens op de site van weekendplanner.nl , daar kun je prijzen vergelijken. Ryanair is vaak goedkoop maar heeft als nadeel dat je maar 1 stuks bagage bij je mag hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de auto misschien ???
je pakt gewoon de bood van België/Frankrijk naar Londen
ik weet niet of dat goed koop is ????!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dus, want parkeren in Londen is enorm duur en de hotels zijn ook prijzig
Kijk ook eens naar stedentrips bij het zoeken naar hotels, dan heb je hotel met vlucht als pakket. En probeer te zoeken op meerdere data en een dag eerder of later. Ook bij de vliegticket zoekmachines, zoals ebookers en anderen kun je citytrips aankruisen en zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.peterlanghout.nl/steden-weekend_groot-brittannie_londen_londen.html

Met de bus is goed te doen. Met het vliegtuig ben je ook veel tijd kwijt en dan in Engeland nog met de trein naar Londen en dan moet je alles zelf regelen en uitzoeken en boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook met de boot dan heb je een leuke heenreis het kost geen ruk en je kan veel meer mee nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de boot vanuit rotterdam, google maar eens.
je vaart er heen, word met de bus naar londen gebracht en weer terug gebracht naar de boot, waarna je weer naar rotterdam gaat.
er staan ook regelmatig advertentie,s in dagbladen, alleen uitkijken dat het geen verkoopreisjes zijn. dus beter ff op google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt al vanaf 10,- p.p vliegen naar london met ryanair (is mijn ervaring!) Daar kun je het beste verblijven in een hostel. Kijk voor een totaal overzicht en kosten vergelijking op www.hostelworld.com. In een hostel heb je ook meteen het geluk dat er een keuken is en dat je goedkoop zelf kunt koken ipv duur uit eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan van waar je vandaan wilt vliegen. Eindhoven en Rotterdam zijn goedkoper. Op welk vliegveld wil je vliegen? Heathrow is het dichtste bij het centrum de andere vliegvelden zijn buiten het centrum. Kijk eens op www.swoodoo.nl of www.skyscanner.nl kun je in een opslag zien wat het goedkoopst is.

Kijk ook even bij
http://www.tripadvisor.nl/Hotels

Daar zie je hotels en kun je alle prijzen vergelijken. Want hij laat ze van alle sites zien. Ook andere tips vind je er.
Buiten de stad is goedkoper maar moet je reizen en dat kost ook geld. Binnen de stad is het duurder maar hoef je niet minder te reizen.