Is er veel leuks te zien in de buik van Engeland, nl. East Anglia?

Het lijkt mij een gebied dat door toeristen vaak wordt overgeslagen, misschien omdat het er te vlak is. Maar ook vlakke landschappen kunnen mooi zijn. Ze zeggen wel eens, dat Nederland één van de mooiste landen is ondanks de vlakheid. Volgens mij is dat stuk Engeland het gedeelte waar John Constable vaak landschappen schilderde.

13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

De streek heeft een bijzonder aangenaam klimaat, het is er warmer en droger dan in andere delen van Engeland. De lucht is er heel helder, zodat het licht er een mooie kwaliteit heeft waardoor het landschap, de huizen en landerijen fraai worden verlicht.

Als je hier kijkt zie je dat er toch wel veel toeristen heen gaan: http://www.tripadvisor.nl/Tourism-g186268-East_Anglia_England-Vacations.html

De hoogstgewaardeerde dingen om te doen:
Attracties:
-Norfolk Broads National Park (stadswandelingen, zeilen)
-Norwich Cathedral (Historische plek, Religieuze plaats, Architectonisch monument)
-Thrigby Hall (Tuin en dierenpark)

Tochten & Entertainment:
-Hippodrome Circus
-BeWILDerwood (Pret/themapark)
-Adnams (Bar/club, Brouwerij)

Klinkt toch wel als een interessant plekje voor een weekendje weg he! :)