Wat is de allerkleinste handdoek voor op reis?

Reishanddoek voor op reis. Zo klein mogelijk om mee te nemen in je (hand)bagage of tas.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Washandje? :p

Het beste antwoord

Kijk eens op deze webshop: www.annesbeach.com

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat zijn denk ik wel de allerkleinste handdoeken voor op reis:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat is een gastendoekje.
Zie foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een theedoek is vaak erg handig om bij je te hebben. Een gastendoekje kan ook heel goed in de handbagage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die kun je in de zomer bij de xenos kopen, van die mini handdoekjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n handdoekje die je meestal ziet hangen bij wc's. Er is een naam voor, maar weet hem zo even niet meer. Die zijn wat kleiner dan een gewonde handdoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan hele kleine microvezel sporthanddoekjes, zie b.v. de link hieronder. Bij de Action hebben ze ze ook van het 'antimerk'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ultralighttowels.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een microvezel Travel/sport handdoekje. Afmetingen 40 x 80 cm. Is klein oprolbaar in een bijgeleverd nethoesje, droogt supersnel en dus ideaal voor op reis. Ongeveer drie euro bij Xenos, soms ook tijdelijk bij Action in het assortiment.