Ik zoek voor 2 personen een betaalbare 'bounty' bestemming met Oud en Nieuw. Alle suggesties zijn welkom.

Ik wil O&N in de warmte vieren voor 7 dagen en heb voor de hele reis max 1000 ukkels en zij ook. Maar het liefst goedkoper als dat kan. Geen 5 sterren hotels maar ook geen slaapzalen werk zeg maar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Kimath
13 jaar geleden
wat voor betaalmiddel is ukkels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euro's

Het beste antwoord

Ik zeg, ga naar Kho Phangan in Thailand! Dat is fantastisch..! en dan naar Haadrin beach.. dit is niet alleen fantastisch mooi, het is neit alleen mega goedkoop daar maar de sfeer is perfect! Allemaal verschillende reizigers gemengd met het thaise volk en iedereen komt bij elkaar voor één doel! Ik ben er zelf geweest dus ik spreek uit ervaring en is zeker een aanrader ook omdat op dat moment de wereldberoemde fullmoonparty aan de gang is..

Groetjes Sanne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien kun je een bod doen bij hotelkamerveiling, dat kan ook in Zuid Europa.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Egypte is ook nog volop plaats en ook voor jou budget.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dubai is misschien ook wel wat voor je, kun je zonnen en skieen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dochter van mijn man is net 8 dagen naar de Dominicaanse Republiek geweest voor 499€ pp. Was niet al inclusive, maar een 4 sterren bungalow (was prima) en ontbijt in een vrij luxe resort. Als het je wat lijkt kan ik er wel achterkomen met welke reisorganisatie ze is geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je dat wil checken zou super zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was deze reis (is nu wel 100 € duurder): http://www.arke.nl/verre-reizen/dominicaanse-republiek/puerto-plata/cabarete/tropical-casa-laguna-beach-resort/prijzen.aspx
Wat denk je van het eiland Capri, in de baai van Napels?
Een wauw-bestemming!

Madeira, zeer aangenaam in deze tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Egypte, Costa Rica, en in Thailand is het heel goedkoop, alleen het ticket moet je dan nog wel betalen....