Hoe kom ik zonder vliegtuig het snelst naar Griekenland-Corfu?

Ik wil graag weten hoe ik met de auto trein boot naar corfu kan komen.
Weet iemand de snelste route met de auto boot of trein?
Ik wil echter niet met de vliegtuig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vliegangst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat vliegen zelf is geen probleem maar zodra een ramp ontstaat wil ik echt niet in zitten,vogels kunnen in de motoren terecht komen-technische fouten kunnen optreden,of in het ergste geval zijn er terroristen die het vliegtuig laten ontploffen,of er is al een bom in de vliegtuig.
En ik heb een voorproefje gehad van alle Air Crash Investigation Afleveringen van Discovery en National Geographic,als je dit allemaal ziet ga je nooit meer in het vliegtuig.

Het beste antwoord

Je kunt per trein naar Venetië reizen en vanaf daar op de boot naar Corfu stappen. Wil je met je eigen auto naar Corfu reizen? Vanuit Ancona en Brindski in Italië kan je een veerboot naar Corfu nemen. Kalo taxidi......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar ik ben ooit via Ross Holidays naar Corfu geweest.

www.rossholidays.nl/griekenland

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, ik wist niet dat je met de auto wilde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat is niet zou moeilijk. Je neemt de auto en de veerboot.
Kijk even op Google map of een TomTom voor de snelste route.