Ik ben nu zes maanden woonzaam in Chile, en mijn tweede visum verloopt morgen.

Voor de eerste verlenging ben ik naar Argentinie gereisd en toen direct de volgende dag Chile weer in met een nieuw 3 maands visum.
Ik ben van plan om morgen weer hetzelfde te doen. Iemand enig idee of je dit twee keer achter elkaar mag doen?
Ik zit nogal in de problemen gezien ik niet weet of dit uberhaupt mogelijk is, en de ambassade al niet meer bereikbaar is. Op internet kan ik helaas geen bruikbare informatie vinden.
HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is de ambassade al niet meer bereikbaar? Bij mijn weten is het momenteel 4 of 5 uur vroeger in Chili, dus hij moet nog open zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt, maar het consult sluit om 12:30 Chileense tijd

Het beste antwoord

Voor zover ik weet mag je dit zo vaak doen als je zelf wilt. Maar helemaal zeker ben ik niet. Er staat je niets anders te doen dan het te proberen want je tijd is op.