Waar boek ik voordelig een bergwandelvakantie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je georganiseerd bergwandelen of wil je ergens een onderkomen in de bergen hebben en van daaruit op eigen houtje wandelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
georganiseerd is veelal veiliger en voordeliger dacht ik.
heb je ideeën?

Antwoorden (2)

Ik weet niet welke bergen je wilt bewandelen maar ik heb wel een idee voor je. Dit chalet is in de chartreuse in Frankrijk. In dit gebied kan je de meest mooie bergwandelingen maken.
Ik ben er vaak geweest en ken de omgeving is erg mooi!! Ken de vrouw ook en is Nederlandse, ze kan je over alles advies geven.
Kijk er maar eens na en wie weet is het wat voor je. Ze werkt voor zichzelf en woont boven en chalet maar je leeft afgezonderd. Ze is zeker te vertrouwen. (ik ook trouwens:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Er zijn ontelbaar veel sites over bergwandelen, maar dat is geen antwoord op uw vraag. Uw reactie op mijn reactie dat georganiseerd veelal goedkoper is dan ongeorganiseerd: naar mijn ervaring is het eerder andersom. Maar uitgaande van uw wens georganiseerd te gaan, kan ik aanbevelen de gids(en) van SNP in Nijmegen (ook website) te bestellen en eens door te bladeren. Ik vind de door hen aangeboden reizen niet goedkoop, maar alle waar is naar zijn geld, kwalitatief is het zonder meer in orde, en de reisbegeleiding deskundig en professioneel.