In Warnsveld heb je
- Museum het Groot Graffel
- Museum De Opkamer
- Robotboerderij rundveehouderij Klein Graffel

En Zutphen ligt natuurlijk om de hoek, daar heb je onder andere:
- de Hanze-stadsbrouwerij
- de Sint Walburgiskerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De Martinuskerk bijvoorbeeld! Die is waarschijnlijk al in de 9e of de 10e eeuw gesticht. Naast de méér dan aantrekkelijke omgeving, ligt Warnsveld natuurlijk haast naast Zutphen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als aanvulling op het antwoord van iHave: Met in die die schitterende St. Walburgiskerk, de wereldberoemde Librije.
EN... het bekende stappen en happen, een rondleiding door Zutphen,waarbij je telkens een ander restaurant aandoet voor een volgende gang leuk en smakelijk! En dan is er noch de boottocht met de fluisterboot, hoewel ik bang ben dat die niet in de wintermaanden vaart, maar daar vraag je niet expliciet naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ijssel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warnsveld is het prachtige groene dorp in de gemeente Zutphen.
http://www.zutphen.nl/smartsite.dws?id=7663

Mooie dorpsaanzichten.
Hier kun je wat foto's vinden:
http://www.waardevolwarnsveld.nl/