wat is de beste en niet te dure busorganisatie om naar zagreb(kroatie) te rijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Oad, verzorgt o.a. veel busreizen. Niet al te duur en een geweldige service/reisleiding!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen een busreis!! Deze start in Amsterdam schuin rechts, t/o het centraal. Het is een reis die 2 maal per week plaatsvind.De laatste keer waren de kosten, naar ik meen, 40 euro voor een enkele reis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eurolines.

Het rare is, Zagreb staat wel op de kaart met bestemmingen, maar komt niet voor in de drop-downbox met bestemmingen.? Mischien is het een telefoontje waard.