Ik reis met me familie maar ik heb Business Class en zij hebben Economy Class kan ik dan in de Economy Class Lounge gaan zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je bedoelt op het vliegveld? In dat geval natuurlijk: je ben niet verplicht om de BC Lounge te gebruiken. Er is overigens geen econoy class lounge (alle openbare ruimten dus de hele luchthaven zijn economy).
Utrecht
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je je plaats in het vliegtuig bedoel, als dat zo is kun je altijd vragen bij de stewardess of er een ruiling mogenlijk is. Goeie reis!!