4 personen willen graag met oud en nieuw naar het buitenland...low budget

iemand leuke tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Via HotelSpecials.nl met de laagste prijs garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je nu alvast aanloopt ben je er met oud en nieuw en het kost niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmmm... heerlijk, wat een mooie vooruitzichten.

Kijk eens op deze site:

http://www.cheapaccommodation.com/

Veel plezier bij de voorbereidingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limburg is prima te doen! Laat je Zuidwester en laarzen maar thuis, het is er heerlijk weer. In Maastricht schijnt de zon volop, en de luchthaven Maastricht-Aachen Airport is vlakbij. Vanuit Holland goed te doen. Leer wel de taal vooraf en neem natuurlijk je paspoort mee voor bij de grens.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is lastig om met oud en nieuw naar het buitenland te gaan met een beperkt budget. Stel je in de meeste gevallen ook niet veel voor van het "oud en nieuw" ritueel. Tot nu toe nog maar weinig plekken gezien waar het op dezelfde manier gevierd wordt als in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op www.vakantieveiling.nl je kan daar bieden op een vakantie en dat kun je dus zo duur maken als je zelf wilt