Hoeveel ben je ongeveer kwijt aan de reis naar Denemarken?

We willen met de auto naar Denemarken, naar Legoland om precies te zijn maar ik zou graag willen weten welke kosten daar bij komen kijken wat de auto betreft tenminste. Zijn er bv ook tolwegen waar je rekening mee moet houden en wat is ongeveer nodig aan benzine. Ik rij een 1.4 opel

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (1)

De reisafstand naar Legoland is ongeveer 700 kilometer. Bij een verbruik van 1:15 is dat dus (heen en terug) ongeveer 93 liter benzine, à € 1,60 is € 148,80. Bij mijn weten zijn er geen tolwegen (toen ik er was enkele jaren geleden althans niet). Verder zul je wat kosten maken aan eten/drinken onderweg, maar dan kun je zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt en hangt ook van het aantal personen af.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Zal afhangen vanwaar je vertrekt. .
TurfGraver
5 jaar geleden
En nog ong 6,50 euro voor parkeren.
Afhankelijk natuurlijk waar je parkeert.