Is het mogelijk om een visum aan te vragen bij de grens in Turkije?

Is het mogelijk om een visum te kopen aan de grens ik Turkije? Ik ga interrailen door Europa en wil misschien spontaan een dagje naar Istanbul. Is dit mogelijk? Of moet ik een E-visum kopen, ik kan hier niet heel veel info over terugvinden online.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
16.7K

Antwoorden (1)

Je kan nog steeds aan de grens een visum kopen
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Bron? Liefst recent, want dit soort regels veranderen nog wel eens...
ronron1212
4 jaar geleden
@tinus1969 ik kom meerdere keren per jaar in Turkije en koop soms online en soms aan de grens een visum laatste keer was deze juni dit jaar aan de grens. Heb ik verder geen bron voor nodig