kan je met een vreemdelingenpaspoort naar thailand en moet je dan een visum aanvragen?

Ik kan nergens vinden of je ook met een vreemdelingenpaspoort naar thailand kan, nu weet ik dat die in prinicipe in alle landen geldig is. iemand hier ervaring mee

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

U kunt met het vreemdelingenpaspoort of vluchtelingenpaspoort reizen naar alle landen, behalve uw land van herkomst.
Voor een visum vraag dat voor de zekerheid na bij het consulaat van Thailand
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
https://www.zuidoostaziemagazine.com/visum-thailand/