Hoe reis je per trein door de bergen en langs de rivier de INN in Oostenrijk?

We zitten in de zomer van 2022 in Seefeld in Tirol en willen per trein een dag op en neer naar Kufstein, daarbij willen met de trein door de bergen en zo een beetje de rivier de INN en de autobahn volgen met de trein via de plaatsen Innsbruck, Wattens,Schwaz,Jenbach, Worgl en Kufstein.
Heeft iemand ervaring hiermee en wat voor treinticket is hiervoor verkrijgbaar?

een jaar geleden
in: Onderweg
2K

Antwoorden (1)

Er is één spoorlijn door het dal, het duurt ongeveer een uur van Kufstein naar Innsbruck per stoptrein. Als je geen enkeltjes wil, zijn er allerlei dag- en weekkaarten, zie link.
een jaar geleden