4 en 11 augustus zijn dit jaar de zwarte zaterdagen in Frankrijk.
---
Wie enigszins kan, vermijdt in juli en augustus zowel op de heenweg als op de terugweg om op vrijdag of zaterdag te rijden. Op andere werkdagen en zondagen is het veel rustiger. De terugreis verloopt doorgaans meer gespreid, en dus wat rustiger. Kun je niet anders, vertrek dan vooral niet te vroeg uit Nederland en Vlaanderen, zodat je lekker achter de files blijft. Midden in de nacht al vertrekken heeft geen enkele zin: dan kun je in Frankrijk gewoon aanschuiven in de file.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vraag : Waarom - 2 en ook nog zonder een woord van uitleg? 1) Mijn antwoord post ik in dezelfde minuut als het andere antwoord.
2) ik geef extra informatie.
Wat is er niet goed aan?