Ik wil kamagra meenemen op vakantie naar Bali. Mag dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Onderweg
11.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik weet dat het in Nederland niet mag: https://erectieexpert.nl/kamagra-kopen/#4-redenen-waarom-kamagra-slecht-is-voor-je
Mogelijk doen ze op Schiphol moeilijk.
ronron1212
6 jaar geleden
Ze zullen eerder in Bali moeilijk doen @Ritsuka
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kamarga is illegaal dus als ik jou was zou ik het niet meenemen. Je wil echt niet in een Balinese gevangenis komen. Vergeleken daar is het hier een 5 sterren hotel in de bak. En de drugswet is daar zeer streng. Voor 1 jointje ga je al 4 jaar zitten.

Antwoorden (1)

Kamagra is een erectiepil die in India wordt gemaakt.
Het is geen goedgekeurd geneesmiddel en mag niet verkocht worden in de EU.
Door het ontbreken van enige controle, kan de pil gevaarlijke stoffen bevatten.

Als het wel goedgekeurd zou zijn, zoals Viagra, mag je het alleen meenemen als je het middel in je medicijnpaspoort hebt staan.