bestaat een weekendtas zonder schouderband die je zowel op je rug als als handtas kunt dragen?

normaliter draag ik een weekendtas schuin over mijn schouders op mijn heup,soms ook als handtas.ik vind het erg irritant als ik de weekendtas schuin over mijn schouder op mijn heup hangt want dit is niet erg stabiel.

nu is de vraag... kan ik ergens een weekendtas kopen met banden als een rugzak, zo dat ik de weekend tas op mijn rug kan dragen en in deze banden zit een trekkoord met handvatten van binnen die je er uit kan trekken om hem als hand tas te gebruiken.

of een weekendtas die ik kan kopen met rugbanden en handbanden appard op de tas is ook goed.

en dan bedoel ik niet een backpak of een carry-on backpak.
https://www.travelbags.nl/eagle-creek-outdoor-gear-load-hauler-expandable-smokey-blue.html?gclid=Cj0KCQjwn4ncBRCaARIsAFD5-gUwh4IAc8yo0aoNbYS_YL9d_E-YXOrDQDIQ3_M1AZ__1aojOKfgT3oaAhP1EALw_wcB deze heb ik zelf gevonden maar ik kan geen andere merken vinden die deze soort hebben.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (1)

Een DD Bergen rugzak. Deze heeft drie afneembare zakken, waarvan er één als draagtas kan worden gebruikt. De andere twee zakken heb je niet nodig wanneer je de rugzak als weekendtas gebruikt, die kun je bewaren tot je een langere vakantie hebt.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
nee dit bedoel ik niet, ik wil gewoon een weekend tas met handvatten zo dat ik hem als handtas kan gebruiken en rugbanden om hem op mijn rug te te dragen!zijn deze te koop?
zijn deze te koop ? dus geen schouderband die schuin over mijn middel gaat en de tas op mijn heup drukt.