Minicruise Newcastel...Kun je in IJmuiden ook gratis parkeren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Parkeren bij de terminal kost misschien een paar euro maar je auto staat dan wel
Veilig achter een hek

Het beste antwoord

Ja, bij de boot is een parkeerterrein waar je gratis kan parkeren. Ruimte zat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je die vraag in Google had ingetikt, had je het antwoord al gehad ;-). Op de meeste plaatsen in IJmuiden kun je gratis parkeren, maar (begrijpelijkerwijs) niet in het centrum en de omgeving van haven en strand. Voor een minicruise zul je niet veel bagage hebben, dus als een stukje lopen geen bezwaar is, kun je gratis parkeren.