Bed & Breakfast De Kunstpraktijk te Veldhoven: Overnachten met één persoon 45,50 euro per nacht inclusief een lekker ontbijt.

Moon Stay
6532VP Nijmegen
Landbouwstraat 45:Overnachting in hoekwoning in een rustige omgeving vlakbij de goffert 25 euro excl. ontbijt 35 euro incl. ontbijt
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Veldhoven? Dat ligt een enorm eind uit de buurt van Nijmegen, zo'n anderhalf uur rijden...
Computoon
7 jaar geleden
Misschien word Gelderland nog eens samengevoegd met ons mooie Brabant...