Hoe heet die grot in Disneyland Parijs met die jumpscare?

Vroeger was ik ooit in een grot van Disneyland Parijs waarbij ik de schrik van mijn leven kreeg omdat er uit een donkere gang een luide schreeuw klonk. Nu een aantal jaren verder weet ik nog steeds niet waar ik in ben geweest.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Dat zal in Phantom Manor geweest zijn daar waren geesten rond.
Je gaat daar met een lift onder de grond en vindt daar van alles van hologrammen tot spoken
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
+ Lijkt me inderdaad de beste optie. ;-)
ronron1212
4 jaar geleden
Veel anders is er niet met spoken enz
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het was volgens mij echt in een grot en je kon er ook zo inlopen.
ronron1212
4 jaar geleden
Ja dat klopt ook het lijkt op een grot en je kan er en moet er ook lopen en een klein stukje met een treintje
ronron1212
4 jaar geleden
bekijk ook deze link in het eerste plaatje staat een album klik daar maar eens op
https://www.disneylandparis.com/nl-nl/attracties/disneyland-park/phantom-manor/
Verder zijn er geen andere spook groten.