Ik ga binnenkort met school naar phantasialand. Maar kan ik met een turkse paspoort naar duitsland ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Heb je een Nederlands paspoort of ID-kaart? Dan kan je in ieder geval gewoon naar Duitsland. Je vraagt of dat kan met een Turks paspoort en ik neem dus aan dat je geen Nederlands ID-bewijs hebt. Je kan niet met alleen een Turks paspoort naar Duitsland.

Ik neem aan dat je een verblijfsvergunning hebt om in Nederland te mogen verblijven. Je mag met een verblijfsvergunning reizen binnen het Schengengebied. Je mag maximaal voor 90 dagen per 180 dagen in het Schengengebied zijn. In jouw geval dus geen probleem!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dus ik kan wel met mij verblijfsvergunning gaan ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat kan!