Welke dag kun je het beste naar Slagharen gaan?

Volgens reclame flyer heb je in Slagharen niet zo lange wacht rijën in verhouding met grotere parken.
Maar wij zijn hier nog niet geweest, vandaar vraag ik.
Mijn partner is over 2 weken op donderdag vrij. Dat is dus onze enige kans om doordeweeks te gaan. Heb je op doordeweekse dag het voordeel of is weekend ook okee.
Reacties over welke attracties leuk zijn, vind ik ook leuk om te lezen. Dan kan ik mij verheugen :) haha.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

In deze tijd van het jaar zal dat niet heel veel uitmaken. In het noorden van Duitsland beginnen komende week de vakanties al, in België volgende week. In Nederland over 2 weken de eerste regio, maar juist komende weken gaan nog veel scholen op schoolreisje.

In de weekenden zal het vooral druk zijn met gezinnen, dus qua leeftijd en interesses meer verdeeld over alle attracties. Op donderdag kunnen er een aantal scholen op schoolreisje zijn en dan zijn juist de attracties die leuk zijn voor kinderen vanaf ± 10 jaar heel erg druk.
6 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ligt aan je eisen...

Wil je korte wachttijden... ga dan op een regenachtige doordeweekse dag buiten de schoolvakanties.
Wil je wel wat gezelligheid en toch niet al te lang wachten, ga dan op een droge doordeweekse dag buiten de schoolvakanties.

Maar zelfs op drukke dagen de wachttijden inderdaad minder dan de Efteling. Daar tegenover is Slagharen wel wat kleiner.

Alleen voor de kabelbaan moet je over het algemeen best op wat wachttijd rekenen.

Must do's zijn er genoeg. Mij favoriet was de Looping Star (achtbaan) maar die is helaas ter ziele. Ook het reuzenrad geeft je een geweldige kik.
En qua uiterlijk kan er naar mijn idee geen enkele attractie tippen aan de Apollo zweefmolen.
"Klein en voornamelijk voor kinderen
Het park heeft steeds minder attracties gericht op volwassen."

"Het is een leuk park met diverse attracties en shows voor alle leeftijden wat. Het park ziet er netjes uit en de medewerkers waren zonder uitzondering beleefd,"

De beste dag voor jullie is gewoon op donderdag over twee weken te gaan. Ik schreef eerst : op een regendag doordeweeks, maar als je een beetje rust zoekt en daarom dus eigenlijk liever niet voor het weekend (altijd drukker) wilt kiezen, is de oplossing: niet moeilijk doen en gewoon gaan.

Uit eigen ervaring weet ik dat meer mensen regen niet zo erg vinden, dus tenzij het met bakken uit de hemel valt, zou ik er niet wakker van liggen:)

Heel vreemd, wat lees ik!?!? ...op rustige dagen is de helft van de attracties gesloten!! ja dan heb je toch nog lange wachtrijen en -tijden. Schiet niet op.
Ook las ik dat de investeringen niet in de attracties gestoken worden, zo lijkt het tenminste (bron)

"Park om 10 uur open, maar attracties niet." vreemd!

Park heeft kennelijk een oppepper gehad, nieuwe 8-baan is een echt succes! Sfeer erg gemoedelijk, spectaculaire attracties zijn er niet, dan beter naar een ander park. (bron)

In de bron veel beoordelingen te lezen, heel nuttig! @Clansey, maak hier gebruik van dat scheelt wellicht een verrassing ter plaatse, veel plezier!