Mah een powerbank mee in je handbagage?

Ik heb een vraag, mag je een powerbank van 4400Mah in het vliegtuig als handbagage? want ik kan nergens vinden dat het niet mag.
Zoja dat het mee mag kan je dan een linkje sturen waar je dat vond?
Ik ga via nederland naar duitsland en dan naar Orlando Amerika dus.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (1)

Het past toch gewoon in je handbagage, en het is geen wapen of iets dergelijks, natuurlijk mag het dan gewoon mee.
Dit valt gewoon onder elektrische apparaten zoals telefoons en laptops MP3 etc