Hoe duur zal het ongeveer zijn om naar Amerika te gaan voor een jaar?

Ik wil na mijn MBO opleiding, als ik 18,5 jaar ben, een jaar naar Amerika. Ik wil hier een opleiding volgen. Kan dat terwijl ik filiaalmanager op het MBO op heb gedaan? Ik wil graag naar Memphis, weten jullie ongeveer hoe duur dit over een jaar zal zijn? En hoe duur het vliegen is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan even kijken op de website http://www.ef.nl. Het is best prijzig, vooral omdat je ook je accommodatie erbij moet rekenen en de hele opleiding. Je kan je ook aanmelden voor de EF gids, daar staan alle prijzen aangegeven. Ik weet niet zeker of je wel mag werken op een studentenvisum in Amerika, dus daar moet je ook rekening mee houden. Succes!

Antwoorden (2)

Mijn zus ging High School doen voor een jaar in Amerika en betaalde 8.000 euro inclusief vliegreis. Dit was in 2008 en waarschijnlijk waren de prijzen weer lager als nu.. Ze heeft het wel allemaal geregeld via EF (Education First) zoek op Google! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in 2008 een half jaar in Amerika aan een college gestudeerd. Voor dat half jaar was ik ongeveer 10.000 euro kwijt. In welke periode wil je gaan vliegen? En waarom wil je graag naar Memphis?