Stel je heb een rekening openstaan bij een incassobureau van een webshop, kan je dan tegen gehouden worden op schiphol?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Nee, de Marechaussee kijkt in het opsporingsregister en daar kom je niet zomaar in. Wel bij onbetaalde boetes van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) en bepaalde gerechtelijke uitspraken. De Belastingdienst houdt daarnaast geregeld onaangekondigde acties op Schiphol om openstaande belastingschulden te innen.