Kan je in santhia, italië, bij het station gratis parkeren?

En kan je er komen met de auto ivm mileu zone?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Er is een parkeerterrein aan de Via Giacomo Puccini

Via google maps streetview kun je alvast vanaf de rondweg naar de parkeerplaats ‘rijden’. De Via Giacomo Puccini is een smal straatje met eenrichtingsverkeer. Het station staat op richtingsborden aangegeven (stazione) en eenmaal daar staat aan de zuidwestkant een blauw P-bord met pijl die je het smalle straatje naar het parkeerterrein in wijst.

Santhia is een klein stadje en kent geen milieuzone zoals de grote steden, waarbij een heel stadscentrum soms ontoegankelijk is zonder ontheffing. In Santhia is slechts 1 winkelstraat aangewezen als Zona a Traffico Limitato: de Corso Nuova Italia (alleen het gedeelte ten westen van de Via Antoni Gramsci). Alle wegen die je nodig hebt om bij het station te komen, een rondje rond het centrum te rijden of naar de Supermarkt te gaan, zijn gewoon begaanbaar.
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Lijkt me een uitstekend antwoord. Plus.