waar op vakantie voor jongeren?

ik en mijn vrienden gaan elk jaar op vakantie, voorheen gingen we naar calantsoog, maar aangezien dat ongeveer 10 km van ons eigen dorp af was, hebben we besloten iets verder te gaan. nou zaten we te denken aan een bungalow ergens aan de grens van nederland, alleen hebben we allemaal geen idee waar precies. is er iemand die ons kan helpen? het gaat hier om een groep van 4 man, tussen de 17 en 20.
bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (7)

Zeeland!!

http://www.jongerencamping.net/jongeren-campings-zeeland.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je Texel al eens geprobeerd?
Komen heel veel jongeren, ook veel uit Duitsland..
En je kunt er ook echt leuk stappen in de Dorpsstraat in De Koog!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen Nederland: Ommen of Zeeland

Ik zou ook eens buiten Nederland kijken, op Gogo.nl of BeachMasters, alle populaire vakantiebestemmingen voor jongeren kan je daar vinden, reken dan op een kleine 250/300 euro p.p. (appartement) en dan moet je denken aan Blanes of Lloret de Mar, Albufeira dat zijn denk ik voor die leeftijd de 'leukste' bestemmingen.

(Zelf zat ik eraan te denken om naar Blanes te gaan, zit toevallig zelf met de zelfde vraag als jou ;p ben benieuwd of er nog leuke antwoorden bij komen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valkenburg is voor de jeugd echt helemaal top!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de uitkomst voor je!

Net onder de grens in Belgie bevindt zit een pittoresk stadje genaamd Blankenberge. De gezelligheid en de kroegen zijn hier het hele jaar door een stuk leuker als in Nederland, vooral in de zomer.

Je kunt er bungalow'tjes voor weinig huren, maar ook een villa is niet echt duur. Als dagje uit zou je kunnen kiezen voor Brugge of Knokke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeeland of waddeneilanden
of als je naar griekenland wil chersonissos