Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de "Must See's and Must Do's" Aan de oostkust van Amerika?

Wij vertrekken as maandag naar de oostkust van Amerika.
En van Washington via NY en Boston naar Canada, Montreal, Toronto en dan weer naar beneden.
We reizen per trein tot Boston en daarna per Auto...

Ik hoop dat jullie leuke tips en ideeen hebben....

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Als je niet weet wat er te doen is, waarom ga je er dan heen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owwwwww
als je nooit buiten je eigen gemeente komt waarom reageer je dan.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

in newyork is zoveel te zien daar kun je een boek overschrijven maar toch:statue of liberty,broadway, centralpark, times square,grand central station,little italy, china town, ground zero, coney island, probeer eens de late night show bij te wonen van david letterman.
washington: wittehuis natuurlijk, vietnam memorial, arrlington cemetary met het graf van john f kennedy, hier liggen ook de soldaten van de amerikaanse burgeroorlog, lincoln memorial, pentagon.
boston: altijd willen kijken in cafe Cheers?? het heet echter niet zo nu en de binnenkant is anders dan je gewend bent.
natuurlijk moet je niagara falls zien aan de canadese of amerikaanse kant.
van montreal weet ik niks, ik ga altijd naar Toronto
Torronto: blue jays baseball stadium, eaton shopingmall, younge street, cnn tower.ze hebben er ook ern amsterdam/ rotterdam brewery - restaurant bar.
probeer een labatts blue biertje. heerlijk! succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding