Wie weet een hondenstrand in westvoorne?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een strand waar de honden los kunnen lopen en eventueel het water in kunnen duiken. Dit hoef niet overdag te zijn, in verband met de warmte.
Het liefst zoek ik een strand in de regio westvoorne.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

De dichtstbij zijnde mogelijkheid (minder dan vijf kilometer verderop) is het badstrand van Rockanje. Hier is de zee heel rustig, wat komt door de lange zandbanken voor de kust. Dat maakt dit strand heel geschikt voor honden. Tussen strandpaal 11 en 11.6 en tussen paal 13.4 en 16 mogen honden het hele jaar loslopen en zwemmen.
Op het badstrand zelf (tussen strandopgang Tweede slag en Swinsedreef) zijn honden tussen 1 april en 1 oktober niet toegestaan tussen 08.00 en 18.00 uur. Na 18.00 uur en na 1 oktober mogen honden overal los.
Parkeren kan (betaald) bij strandopgang Tweede Slag of bij strandopgang Swinsedreef.