Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede plek om te parkeren als je naar milaan of turijn wilt en je mag de stad niet in met de auto?

Mijn man en ik gaan binnenkort naar een afgelegen dorp in piemonte op vakantie. Nu lijkt het ons leuk om turijn een dag te bezoeken en milaan een dag te bezoeken. Alleen mogen we met de auto de stad niet in. Geen probleem, we willen best ergens de trein pakken of met een p & r reizen. En uiteraard willen we ons niet scheel betalen aan een parkeerplaats maar best bereid om iets neer te leggen. We dachten zelf aan een stadje langs de a4, daar de auto neer zetten en verder reizen. Maar we weten niet of dat wel handig is, waar je kan parkeren en of je daar ook een stadje in moet. Kortom wie heeft voor ons een goede oplossing??? Dichtbij of wat verder van de grote stad maakt ons niet uit!

Toegevoegd na 3 minuten:
We zitten nabij favaro/biella

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Uit ervaring en het meest gemakkelijke: Parkeer bij een van de 3 Vliegvelden bij Milaan en neem van daar de bus. Ik heb zelf geparkeerd op Milaan Bergamo Airport, 50km van Milaan, maar met de rechtstreekse bus over de snelweg sta je in een half uurtje midden in het centrum.

Overigens kun je met de auto gewoon Milaan in hoor. Je mag er alleen in het centrum niet komen. Je kunt dus best Milaan inrijden en daar een parkeerplaats zoeken (https://www.google.nl/#tbm=lcl&q=milano+parking) Zelfde geldt voor Turijn (https://www.google.nl/#tbm=lcl&q=torino+parking)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Slim idee van zon vliegveld. Stom, nooit bij stilgestaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding