Waar vind ik informatie over wandelingen en de "Trenino Verde" op Sardinië?

Ik wil graag wandeltochten maken door de natuur van Sardinië. Ik wil die wandeltochten combineren met ritten in de Trenino Verde (het groene treintje).

Bijvoorbeeld met de huurauto naar station A, en vanaf daar met de Trenino Verde naar station B. Vervolgens terugwandelen van station B naar station A.

Of andersom natuurlijk.

De wandeltochten mogen tussen de twee en de vijf uur duren. Enig klauterwerk is prima, zolang er geen stijgijzers of ander klimgereedschap aan te pas komen.

Waar vind ik informatie over dergelijke trein-wandel-combinaties?

Cryofiel
7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites die informatie bieden over wandelingen en de "Trenino Verde" op Sardinië. U kunt bijvoorbeeld kijken op de website van de Italiaanse Spoorwegen (www.trenitalia.com) voor informatie over de treinreis. Er zijn ook verschillende websites die informatie bieden over wandelroutes op Sardinië, zoals www.sardegnaturismo.it en www.sardegnaturismo.it/en/trekking.
Bronnen:
een maand geleden